Samsung Galaxy S20 Ultra și Note 20 Ultra au probleme de încărcare wireless

Smartphone-urile Samsung din 2020 ar părea că suferă de o varietate de probleme cu gama Galaxy S20 care deja prezintă probleme de încărcare prin cablu, iar ecranul tactil lansat recent al Galaxy S20 FE înregistrează atingeri fantomă și multe altele. Acum avem rapoarte despre utilizatorii Galaxy Note 20 Ultra și Galaxy S20 Ultra care se confruntă cu probleme de încărcare wireless după o actualizare recentă a software-ului.

„Deci, am un Galaxy S20 ultra și am o problemă cu încărcare fără fir în încărcătorul meu wireless. La început, am crezut că încărcătorul ar putea fi defect sau incompatibil cu telefonul. Încărcătorul funcționează bine cu S20 + al soției mele, dar nu cu ultra. De asemenea, funcționează bine când folosesc atât încărcătorul wireless acasă. Problema este că s-ar încărca apoi se va întrerupe apoi se va încărca apoi se va întrerupe la fiecare 2 secunde. Am încercat să opresc încărcarea rapidă fără fir și tot nu a schimbat nimic. Orice ajutor ar fi foarte apreciat”, este comentariul unui utilizator pe blogul comunității Samsung.

Se pare că utilizatorii Galaxy S20 Ultra și Note 20 Ultra se confruntă în principal cu probleme atunci când folosesc încărcătoare de la terți pentru încărcare wireless care, de la actualizarea recentă, suferă întreruperi la fiecare câteva secunde. Repornirea, resetarea sau ștergerea cache-ului de pe dispozitiv nu rezolvă problema. Oricare ar fi problema, nu este o problemă larg răspândită. Deși dacă nu vă petreceți timpul vizionând încărcarea wireless a telefonului, este posibil să nu știți că se întâmplă.

Se poate presupune că, deoarece problemele de încărcare wireless au început după ce Galaxy Note 20 Ultra și Galaxy S20 Ultra au primit o actualizare de software, Samsung ar trebui să poată lansa un nou firmware pentru a remedia problema. Întâmplător, încărcătoarele fără fir ale Samsung par a fi neafectate.

Utilizatorii au postat rapoarte despre experiențele lor pe forumurile oficiale Samsung, deși compania nu a oferit până acum nicio soluție. După cum s-a menționat anterior, sperăm că o nouă actualizare de firmware va atenua problema.

Articole înrudite

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button