Netflix lansează primele sale jocuri pentru smartphone

Netflix a lansat marți un set de jocuri mobile care pot fi redate gratuit de abonații serviciului global de streaming, deoarece se străduiește să fie locul de plecare pentru divertisment.

Compania va lansa actualizări ale aplicației sale Netflix pe smartphone-urile Android, arătând ce jocuri sunt disponibile pentru descărcare.

Pentru început, cinci jocuri mobile sunt incluse pentru abonații Netflix.

Compania promite să vină mai multe – fără reclame în joc și fără achiziții în aplicație, precum cele obișnuite în alte jocuri mobile.

Dintre cele cinci jocuri lansate cu serviciul, două sunt legate de populara serie Stranger Things a gigantului de streaming:

  • Stranger Things: 1984
  • Stranger Things 3: The Game
  • Card Blast
  • Teeter Up
  • Shooting Hoops

„Suntem încântați să facem primul pas în lansarea în lume a jocurilor Netflix pe mobil”, a spus compania într-un comunicat.

„Vrem să începem să construim o bibliotecă de jocuri care să ofere ceva pentru toată lumea”.

Jocurile care au devenit globale marți au fost deja disponibile în Italia, Polonia și Spania.

Toate titlurile sunt adaptate pentru a fi jucate pe smartphone-uri sau tablete Android și sunt accesibile prin conturile Netflix.

Nu a fost dezvăluit când versiunile jocurilor ar putea fi disponibile pentru iPhone sau iPad, care rulează pe software-ul Apple.

Netflix a achiziționat recent primul său studio de jocuri video, deoarece gigantul de streaming dorește să-și extindă imperiul de divertisment cu un impuls în sectorul profitabil al jocurilor de noroc.

Compania a declarat că a cumpărat Night School Studio din California, cunoscut mai ales ca creatorii jocului de thriller paranormal Oxenfree.

Netflix și-a indicat intenția de a se aventura în jocurile video în iulie, urmărind potențiale hituri bazate pe poveștile unor seriale de televiziune populare.

A spus deschis că își propune să concureze cu jocuri de succes precum Fortnite pentru timpul de divertisment online al oamenilor, iar analiştii sugerează că oferirea de jocuri ar putea ajuta la atragerea de noi abonaţi.

Piața globală a jocurilor de noroc depășește acum 300 de miliarde de dolari, potrivit unui studiu realizat de anul acesta al companiei de consultanță Accenture.

Netflix a recrutat un veteran al jocurilor video, Mike Verdu de la Facebook, pentru a-și conduce echipa de jocuri.

„La fel ca serialele, filmele și ofertele noastre speciale, vrem să proiectăm jocuri pentru orice nivel de joc și pentru orice tip de jucător”, a spus Netflix.

Articole înrudite

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button