Anularea MWC 2020 la Barcelona aduce un cost financiar imens
La începutul acestei luni, s-a ajuns la știrea că MWC 2020 (Mobile World Congress) care trebuia să aibă loc la Barcelona a fost anulat. Motivul pentru aceasta a fost recentă epidemie de Coronavirus care a devastat China și provoacă un cost financiar masiv pentru evenimentul anulat.
Pentru cei care nu știu, China este martorul focarului unei noi rase de Coronavirus. Infecția este extrem de contagioasă și a ucis 1.669 de persoane până în prezent. Se știe că virusul cauzează pneumonie și provine din orașul Wuhan din China. În momentul de față, un număr de cazuri au fost, de asemenea, confirmate la nivel mondial și de atunci au fost un motiv de alertă ridicată și în alte țări, în afară de China.
GSMA, organizatorul din spatele evenimentului MWC 2020, discută acum evenimente MWC pentru Shanghai și Los Angeles. Acestea sunt celelalte locații care dețin evenimentul și au loc mai târziu pe parcursul anului. Mai mult, GSMA a postat deja despre următorul eveniment MWC 2021, despre care se spune că va avea loc în perioada 1 martie – 4 martie anul viitor.
După ce a luat decizia de a anula evenimentul MWC de la Barcelona, organizatorul a luat o pierdere grea. Conform rapoartelor, GSMA solicită chiar și firmelor tehnologice și altor operatori de telecomunicații ajutorul pentru a amortiza lovitura financiară considerabilă la care a fost martor.
Deoarece evenimentul a fost anulat destul de aproape de deschidere, OEM-urile au pregătit și au cumpărat standuri pentru a-și promova produsele respective, în timp ce camerele de hotel și alte forme de cazare au fost deja rezervate. Chiar și biletele la eveniment s-au vândut și ele, și nu este încă clar dacă vor fi returnate rambursări.
Decizia de a anula evenimentul de la Barcelona a fost luată după ce s-au purtat discuții între GSMA, oficialii orașului din Barcelona și guvernul Spaniei. Atât orașul, cât și țara au luat o bătaie financiară mare atunci când GSMA a luat decizia de a anula târgul de tehnologie.
Directorul general al organizației a menționat că, în ciuda „dezbaterilor îndelungate” cu privire la anularea sau nu a show-ului, „cred că am salvat relația cu aceștia. Dar pentru ei este, desigur, o scădere financiară uriașă”. Granryd a precizat că prioritatea principală a fost sănătatea angajaților și a participanților.
„Căutăm solidaritate și fiecare să suporte propriile costuri, a spus Mats Granryd vineri. „Suntem un ONG (organizație neguvernamentală) și nu facem profit. Nu avem sume imense de fonduri, iar toate veniturile noastre sunt încorporate în industrie.” Cu alte cuvinte, organizatorul dorește ca întreprinderile să gestioneze costurile deja suportate intern, întrucât evenimentul nu este făcut cu profit, mai degrabă, pentru a se asigura că un alt eveniment va avea loc ulterior.
Citește și despre: Microsoft lansează Windows 10X pentru dispozitive pliabile